Hrvatska u petak, 15. prosinca, dobiva prvu specijaliziranu shop-in-shop trgovinu u kojoj će se pronaći samo proizvodi malih proizvođača s velikim naglaskom na sezonski asortiman. Tzv. trgovina u trgovini otvorit će svoja vrata u prostoru velikog trgovačkog centra Konzum, na 120 četvornih metara u zagrebačkoj Dubravi.

Projekt iza kojega stoji Klaster Mali hrvatski proizvođač otvorila je i natječaj za male dobavljače (vlasnike OPG-ova) koji kroz shop-in-shop mogu plasirati svoje proizvode.

Količina proizvoda nije ograničenje, cijenu diktira proizvođač te individualno dogovara uvjete vezane za svoje proizvode.

Shop-in-shop je vlastita trgovina s vlastitim uredom. Na “tržnici” će se moći kupiti pekarski proizvodi, voće, povrće, meso i mesne prerađevine, sir i proizvodi od mlijeka, mlijeko, prehrana (jaja, brašno, džemovi, rezanci, mlinci, sol, začini), slastice, jestiva ulja (maslinovo, bućino, suncokretovo), pčelinji proizvodi, riba, zimnica, alkoholna i bezalkoholna pića, vino, pivo, čajevi, prirodna kozmetika, rukotvorine, suveniri, ali i sve ono što se može smatrati tradicionalnim proizvodom, a uklapa se u koncept.

Ideja je otvoriti sveukupno 22 shop-in-shopa diljem Hrvatske te na taj način približiti ljudima domaće proizvode.

Proizvođači koji mogu i žele biti dijelom ove priče, javiti se mogu na e-mail: marko.spiljar@mhp.hr

Više informacija na: https://www.agroklub.com/poljoprivredne-vijesti/prilika-da-mali-opg-ovi-dodju-u-velike-trgovacke-lance/37787/